|
|
|||||
|
414
|
REGISTRES DU BUREAU
|
[i 564]
|
|||
|
|
|||||
|
aud. logis, ensemble Nicolas Tondu, maistre de la Pomme de Pin, rue [de la] Mortellerie, qui a declairé quc la balle à luy baillée en garde a esle par luy mise en une sallette où il a donné cy devant à boire et menger à ses hostes, et partant ne s'y peult estre endommagée, parties oies, condemnons led. deffendeur à paier aud. demandeur la somme de soixante six solz tournois pour la Voicture de lad. balle, ct es despens taxez à vi solz parisis, non comprins les presentes.
Jehan Baudouyn, musnier, interrogué quelz bas-leaulx il a à present au port cn Greve, empeschant le port aux passeurs, contre les sentences et juge-
|
mens cy devant donnez, a dict qu'il n'a que ung bas-leau. Interrogué à qui sont les aultres basteaulx y estans, a dict qu'il n'en scet riens. Nous, led. Baudouyn, pour la conlravention par luy faicte aux jugemens et sentences cy devant contre luy données, avons condemné à xx solz parisis, et neantmoings ordonnons que l'un des sergens de lad. Ville se transportera aud. port aux passeurs, et illec saisira et prandra ung septier de farine ou d'aultre marchandise y estant, jusques ad ce que ceulx ausquelz apartiennent lesd, basteaulx soient comparuz, et quant aux basteaulx vuydes, seront iceulx marquez, saisiz et baillez en garde à personnes solvables qui en rendront compte, quant requis en sera.
|
||||
|
|
|||||
|
|
|||||
|
DCV.
|
[ReCEPVEURS DE LA COTIZATION POUR LA FORTIFICATION EMPESCHEZ PAR MENASSES.]
|
||||
|
|
|||||
|
[Vente de muis de vin aux enchères.] [Payement de droictz d'entre'e sur le vin.]
29 avril 1564. (H 1785, fol. 266 r°.)
|
|||||
|
|
|||||
|
Du samedi, xxixme jour d'Avril vc lxiiii.
|
defendeur, d'aultre [part],.partyes oies, ordonnons que les deux muis de vin exécutiez sur led. Mars à la requeste dud. Bordier pour la somme de xxvii livres, en ce non comprins les fraiz et droict de Ville pour vente de vin, seront venduz au plus offrant et dernier encherisseur en la maniere acoustumée, sans terme, signiffication de vente ne aultre solempnité de justice garder, et pour Ie surplus de ce qui se trouvera de reste tiendra led. Mars prison jusques au parfaict paiement de lad. somme.
Au premier jour deliberation à André, procureur de Mery de Prime, tenant le compte de la ferme des v solz pour muy de vin entrant en la ville et faulxbourgs de Paris, ceste année, sur ce que Jehan Auvin en personne, garny de Personnier, son procureur, a declairé et affermé que deppuys le premier jour d'Octobre jusques à huy il n'a faict entrer en la Ville ny es faulxbourgs aucun vin. Bien dict luy avoir esté par cy devant baillé en garde quatre muis de vin par Jehan de Mosle, à luy appartenant. Et à l'instant est comparu led. de Mosle, lequel a declairé avoir faict entrer lesd, quatre muys et non plus, dont il offre paier led. fermier.
Entre André, procureur de Mery de Prime, tenant le compte des v solz pour muy de vin entrant en ceste ville de Paris, l'année derniere passée, et Pierre de Reins, bourgeois de Paris, present en personne, defendeur, d'aultre part, parties oyes, con-
|
||||
|
Entre le Procureur du Roy et de lad. Ville, et Macé
Cyranne, après que Jehan de Bloys et.....ont
affermé concordablement, estant cy devant en l'hostel dud. deffendeur, qu'il usa de grandes menasses envers les dessusd., demandant sa cotization pour la fortiflication, et de faict print une barre de fer de
roue de charrette, de laquelle il frappa led......,
de sorte qu'ilz feurent contrains eulx en aller sans pouvoir faire aucune execution, condemnons led. deffendeur en huict solz parisis d'amende et ii solz parisis pour les fraiz et despens.
Entre Cellot, procureur de......et Guillaume
de Villaines, parties oies, ordonnonsque le jugement donné, le jour d'ier, entre les parties tiendra et sortira son plain et entier effect. Et neantmoings pour avoir par led. de Villaines poursuivy, pour raison du faict dont est question, led. Forestz par devant les Audi-leurs du Chastellet de Paris, le condemnons en xx solz parisis d'amende, et deffences à luy de poursuir led. demandeur ailleurs que par devant nous, sur peine de c livres d'amende, et condemné es despens telz que [de] raison.
Entre Moisant, procureur de Nicolas Bordier, marchant bourgeois de Paris, demandeur, present en personne, et Jacques Mars, .aussy present en personne, pour ce aclaint des prisons de Iad. Ville,
|
|||||
|
|
|||||